Regulamin sklepu internetowego PROTAPE
Obowiązujący w wersji aktualnej od dnia 1.06.2023
Poniższy regulamin sklepu internetowego definiuje zasady dokonywania zakupów i zwrotów na zasadzie umowy zawieranej pomiędzy Klientem a firmą Protape.pl (zwanej dalej Sprzedającym).
§ 1
Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego Protape.pl
- Każdy Klient zainteresowany skorzystaniem z oferty Sprzedającego jest zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania niniejszego Regulaminu sklepu internetowego PROTAPE.
- Zaakceptowanie warunków Regulaminu jest procesem dobrowolnym, jednak obowiązkowym w celu złożenia zamówienia.
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, by opisy poszczególnych produktów odpowiadały rzeczywistości. Szczegółowe informacje dotyczące wyrobów marki PROTAPE mogą być udzielane dodatkowo na życzenie Klienta.
- Informacje oraz zdjęcia prezentowane w ofertach produktowych sklepu internetowego mają charakter poglądowy i nie stanowią formalnego zawarcia umowy, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy (na mocy art. 71 Kodeksu Cywilnego).
- Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zgodny z polskim prawem i z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
§ 2
Zawarcie umowy o świadczenie usług
- Warunkiem zawarcia umowy pomiędzy Klientem i Sprzedającym jest złożenie zamówienia przez Klienta.
- Do złożenia zamówienia niezbędne jest stworzenie profilu (Konta) Klienta. Przy uzupełnianiu danych do Konta Klienta konieczne jest podanie prawdziwych danych osobowych/firmowych i potwierdzenie ich za pomocą rejestracji przez adres e-mail podany w formularzu. Założenie Konta, jak i jego późniejsze utrzymanie w bazie danych Klientów jest bezpłatne.
- Klient ma dostęp do podanych przy rejestracji danych, a także pełną możliwość ich modyfikacji w celu prawidłowej realizacji usługi przez Sprzedającego (dotyczy to przede wszystkim aktualizacji danych osobowych).
- Złożenie zamówienia wymaga zaakceptowania Regulaminu sklepu internetowego i stosowania się do jego wytycznych.
§ 3
Zasady składania zamówień w sklepie internetowym Protape.pl
- Klient samodzielnie kompletuje zamówienie po zalogowaniu się na własne, zarejestrowane zgodnie z par. 2 Konto Klienta.
- Klient wybiera z oferty interesujący go produkt lub produkty i dodaje je do Koszyka pojedynczo, poprzez zaznaczenie odpowiednich opcji zakupu. Dla każdego produktu Sprzedający udostępnia różne opcje dodatkowe, w tym możliwość wyboru liczby sztuk produktu w danym zamówieniu.
- Klient dokonujący zamówienia na wykonanie taśmy samoprzylepnej z nadrukiem zobowiązany jest do załączenia grafiki z logo/tekstem/innymi informacjami, która ma być umieszczona na powierzchni taśmy. W przypadku zamawiania kilku odrębnych wariantów taśm, grafika musi być dołączona odrębnie do każdego rodzaju produktu.
- Dołączając grafikę do składanego zamówienia Klient potwierdza, że posiada do niej prawa majątkowe. Treści zamieszczone w grafice nie mogą naruszać przepisów polskiego prawa.
- Umieszczenie wybranego produktu w Koszyku Klienta następuje po wybraniu polecenia „Dodaj do koszyka”.
- Klient ma stały podgląd swojego Koszyka Zakupowego i możliwość modyfikowania poszczególnych elementów zamówienia – do momentu zaakceptowania jego zawartości i przejścia do płatności za zamówienie.
- Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązuje się do sprawdzenia zawartości Koszyka i poprawności zaznaczonych opcji dodatkowych oraz dołączonych grafik. Po zamknięciu transakcji nanoszenie jakichkolwiek zmian w zamówieniu będzie niemożliwe.
- Po skompletowaniu zawartości Koszyka i sprawdzeniu poprawności względem zapisanych w nim produktów niezbędne jest potwierdzenie zakupu – poprzez wybór opcji „Zamawiam i płacę”. Klient zostanie przeniesiony do formularza płatności oraz wyboru metody wysyłki.
- Po zaznaczeniu przez Klienta wybranej metody płatności możliwe jest przekierowanie do zewnętrznego systemu usług płatniczych, odpowiedniego dla danego dostawcy (przelew bankowy, BLIK i podobne).
- Prawidłowo złożone zamówienie i dokonanie płatności zostaje potwierdzone automatyczną wiadomością elektroniczną przesłaną przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta, podany przy rejestracji Konta.
§ 4
Zawarcie umowy sprzedaży
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego.
- Zawierając umowę sprzedaży Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi produktów wskazanych w zamówieniu, w czasie podanym przy wybranej ofercie produktowej. O kolejnych etapach realizacji zamówienia Klient informowany jest poprzez wiadomości e-mail i/lub stosowne komunikaty rejestrowane w należącym do niego Koncie Klienta.
- W związku z koniecznością personalizowania produktów zamówionych przez Klienta (personalizacja realizowana jest poprzez naniesienie indywidualnego nadruku na powierzchnię taśmy) zamówione wyroby nie podlegają zwrotowi.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak odebrania przesyłki przez Klienta – brak odbioru nie jest równoznaczny z możliwością zwrotu płatności za zamówienie.
§ 5
Koszt łączny zamówienia
- Obowiązująca cena za produkt podawana jest przy każdym wyrobie w formule pomnożonej o liczbę sztuk (minimalne zamówienie to 36 sztuk taśmy pakowej).
- Po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu sposobu zapłaty Klient otrzymuje podgląd łącznego kosztu zamówienia.
- Wszystkie ceny podawane na stronie sklepu internetowego Protape.pl zawierają wliczone opłaty podatku VAT i podawane są w polskich złotych.
- Ewentualne opłaty za opcje dodatkowe do zamówienia zostają wliczone do podsumowania w Koszyku Klienta.
§ 6
Zasady dokonywania płatności za zamówienie i koszty dostawy
- Sprzedający zapewnia Klientowi możliwość skorzystania z różnych metod płatności:
- szybki przelew internetowy (za pomocą zewnętrznego systemu płatności, do którego Klient zostanie przekierowany po złożeniu zamówienia),
- płatność BLIK,
- płatność przy użyciu karty płatniczej/kredytowej,
- płatność przy odbiorze.
- Sprzedający zastrzega prawo do ograniczenia wyboru metod płatności w przypadku zamówień o dużej wartości lub w przypadku wszelkiego rodzaju problemów technicznych dotyczących wybranego sposobu opłacenia należności.
- Koszt dostawy jest gratis – 0zł.
§ 7
Czas realizacji zamówienia i dostawa
- Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od jego wielkości. Standardowo Sprzedający zastrzega prawo do wykorzystania przynajmniej 12 dni roboczych na wykonanie zleconych nadruków na taśmy pakowe PROTAPE. O konieczności wydłużenia tego czasu lub jego skrócenia Klient informowany jest poprzez wiadomości e-mail, przesyłane na adres podany przy rejestracji.
- Czas dostawy, od momentu przekazania przez Sprzedającego kompletnego zamówienia do podmiotu dostarczającego przesyłkę uzależniony jest od indywidualnego regulaminu tego podmiotu. Najczęściej okres ten wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru zamówienia. W przypadku odmowy odbioru Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji – nie są zwracane środki finansowe za zamówienie.
- Do przesyłki z zamówionymi produktami Sprzedający dołącza fakturę VAT. Dokument wysyłany jest również w formie elektronicznej na adres wskazany przy rejestracji.
§8
Reklamacje
- Produkty z nadrukiem nie podlegają zwrotowi, z wyjątkiem przypadków, gdy mają wady jakościowe.
- Wady jakościowe produktów z nadrukiem można reklamować w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres email: protape@protape.pl.
- Produkty bez nadruku mogą być zwracane bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Wady jakościowe produktów bez nadruku można reklamować w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres email: protape@protape.pl.
- W przypadku uznania reklamacji, klient ma prawo do bezpłatnej naprawy produktu, wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy.
§9
Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować ProTape.pl o swojej decyzji drogą elektroniczną na adres email: protape@protape.pl lub listownie na adres siedziby firmy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, klient jest zobowiązany do zwrotu produktu w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu, na adres: ProTape.pl, ul. Przykładowa 1, 00-000 Miasto.
- Zwrot produktów powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
§10
Zwrot środków
- Zwrot środków za zwrócone produkty nastąpi na konto bankowe wskazane przez klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu przez ProTape.pl.
- ProTape.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu środków do momentu otrzymania zwróconego produktu lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwrot środków obejmuje cenę zakupu zwróconego produktu oraz koszty dostawy do klienta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez klienta innego niż najtańszy, zwykły sposób dostawy oferowany przez ProTape.pl.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do ProTape.pl.
§ 11
Ustawowe prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży
- Klient ma prawo na odstąpienie od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu.
- Zasada ta nie dotyczy produktów personalizowanych poprzez indywidualny nadruk – wyroby tego rodzaju nie podlegają zwrotowi.
- Możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest możliwa tylko w przypadku produktów zamawianych bez opcji dodatkowych (w postaci personalizacji za pomocą nadruku lub innych modyfikacji).
§ 12
Rękojmia za wady – warunki udzielania gwarancji
- W przypadku wystąpienia wady produktu, wynikającej z winy Sprzedającego, ponosi on odpowiedzialność za poprawne przygotowanie nowego zamówienia na własny koszt lub zobowiązany jest do zwrócenia Klientowi poniesionych przez niego przy zamówieniu kosztów.
- Gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie produktów, których wadliwość wynika z niedotrzymania warunków umowy sprzedaży przez Sprzedającego. Tym samym gwarancja nie obejmuje wad związanych z nieprawidłowo przesłaną przez Klienta grafiką przeznaczoną do nadruku. Gwarancja nie obejmuje również pozostałych wad wynikających z niepoprawnego zamówienia ze strony Klienta (wybór złego wariantu taśmy itp.).
§ 13
Warunki ochrony danych osobowych
- Sprzedający pozostaje Administratorem danych osobowych, których przechowywanie i przetwarzanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia Klienta.
- Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji i żądania całkowitego usunięcia swoich danych osobowych z zasobów administracyjnych Sprzedającego.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Regulamin sklepu internetowego PROTAPE wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej, to jest 1.06.2023
- Kwestie podane w Regulaminie regulowane są przez obowiązujące polskie przepisy prawne.
- Klient ma dostęp do aktualnego Regulaminu sklepu internetowego w dowolnym momencie.
- O rozstrzyganiu nierozwiązanych polubownie sporów pomiędzy Klientem a Sprzedającym decydują sądy powszechne.
PROTAPE MATEUSZ KOWALSKI
Gnatowo 14
11-400 Kętrzyn, Polska
NIP/VAT ID 7422290099
NUMER KONTA BANKOWEGO PKO BP
80 1020 3570 0000 2702 0130 3981