Koperty kurierskie z nadrukiem

Zakupy internetowe są coraz popularniejsze, w związku z tym ilość sklepów internetowych stale rośnie. Jeśli Ty również zdecydowałeś się na tego typu działalność, doskonale wiesz jak ważne jest szybkie, a jednocześnie bezpieczne pakowanie przesyłek. W wielu przypadkach idealnym rozwiązaniem jeśli chodzi o pakowanie przesyłek będzie koperta kurierska.
Jakie są zalety koperty kurierskiej?
Koperta kurierska ma wiele zalet: przede wszystkim bardzo usprawnia proces pakowania. Po prostu wkładamy do niej wysyłane przedmioty i zaklejamy kopertę za pomocą paska z klejem umieszczonego na jej klapce. To bardzo ekonomiczne rozwiązanie, biorąc pod uwagę ceny takich kopert, a także szybkość samego pakowania.
Czy koperta kurierska może być formą reklamy?
Niebagatelną zaletą kopert kurierskich jest fakt, że możemy na ich powierzchni nanieść dowolny nadruk, na przykład logo Twojej firmy, informacje na Twój temat lub ciekawy slogan reklamowy. Na jej powierzchni można również pisać. Opakowanie z nadrukiem zawsze przyciąga uwagę klienta, umacnia również w jego oczach wizerunek Twojej marki.
Jeśli decydujemy się na kopertę kurierską z nadrukiem otrzymujemy produkt 2 w 1: praktyczne opakowanie dla naszych produktów oraz niezwykle skuteczne narzędzie reklamowe. Indywidualna grafika umieszczona na kopercie, w której wysyłasz towar znacząco podnosi prestiż Twojej firmy.
Zalety koperty kurierskiej
Koperty kurierskie zapewniają również pełną dyskrecję, ponieważ są całkowicie nieprześwitujące.
Taka koperta doskonale zabezpiecza przesyłkę przed ingerencją osób niepożądanych, bowiem każda próba zajrzenia do przesyłki będzie zauważalna.
Kolejną zaletą tego typu opakowań jest ich waga, są bardzo lekkie, nie mają wpływu na wagę przesyłki, jak ma to miejsce w przypadku innych opakowań. Na skutek tego nie zawyżają ceny wysyłki paczki.
Koperty kurierskie to produkt bardzo uniwersalny, dostępny w wielu rozmiarach, dzięki czemu możesz bez problemu dobrać rozmiar najodpowiedniejszy dla siebie. Możemy je stosować w przypadku pakowania ubrań, książek oraz wielu innych produktów nietłukących się i odpornych na uszkodzenia. Sprawdzają się również jako dodatkowe opakowanie dla produktów w oryginalnych pudełkach. Stanowią wtedy dodatkowe zabezpieczenie przed kurzem i wilgocią.
Z czego wykonana jest koperta kurierska?
Koperty kurierskie wykonuje się też z wielu różnych materiałów: w zależności od naszych potrzeb możemy zdecydować się na tradycyjną kopertę tekturową albo kopertę wykonaną z grubej wytrzymałej folii LDPE, czyli foliopak. Jeśli Twoja firma stawia na ekologię do dyspozycji masz również foliopaki biodegradowalne lub wykonane ze skrobi roślinnej.
Najbardziej wytrzymałe będa foliopaki, ale jest to produkt mniej ekologiczny niż papieropak.
Wybierając odpowiednie opakowanie zawsze musisz kierować się specyfiką swojej firmy i rodzajem produktu jaki wysyłasz. Bez względu na wszystko z pewnością odnajdziesz wśród kopert kurierskich produkt idealnie dopasowany do swoich potrzeb, mają one bowiem szerokie zastosowanie w branży e-commers.