Foliopak z nadrukiem jako narzędzie marketingowe
Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność handlową, czy to sklep stacjonarny, czy sklep online, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotne jest zapakowania towaru. Zwłaszcza w przypadku sklepu internetowego, kiedy codziennie przygotowujesz do wysyłki mnóstwo paczek, wiesz, że bezpieczne oraz estetyczne zapakowanie towaru do wysyłki ma kluczowe znaczenie. Z punktu widzenia istotna jest również optymalizacja czasu pracy, czyli pakowanie szybkie i sprawne. W związku z tym z pewnością korzystasz z takich opakowań jak foliopaki.
Co to jest foliopak?
Foliopak to koperta foliowa z klapką, na której umieszczony jest pasek z klejem. Konstrukcja foliopaka sprawia, że proces pakowania przebiega błyskawicznie: umieszczasz w kopercie towar, zaklejasz i gotowe! Równocześnie foliopak gwarantuje pełne bezpieczeństwo przesyłki. Ponieważ foliopaki wykonane są z grubej i wytrzymałej folii, towar chroniony jest przed kurzem, brudem, a przede wszystkim przed wilgocią oraz promieniami UV. Z kolei pasek z klejem gwarantuje dyskrecję przesyłki, masz pewność, że nikt niepowołany do niej nie zajrzy, bowiem nie da się otworzyć foliopaka bez pozostawienia widocnych śladów.
Do czego służy foliopak?
W foliopak można zapakować praktycznie wszystkie nie tłukące się przedmioty, na przykład ubrania, książki, dokumenty. Foliopak często jest używany również jako dodatkowe zabezpieczenie towaru zapakowanego w karton, w takiej sytuacji mamy pewność, że karton nie ulegnie zawilgoceniu. To właśnie dlatego każdy sklep internetowy korzysta z tego rozwiązania.
Najlepsi producenci, tacy jak emGRAF, oferują foliopaki w wielu rozmiarach, a także wykonane z różnej grubości folii, tak abyś mógł wybrać spośród nich rozwiązanie najlepiej pasujące do Twoich potrzeb.
Foliopak jako narzędzie marketingowe
Na foliopak warto spojrzeć nieco szerzej: to nie tylko doskonałe opakowanie, może być również znakomitym narzędziem marketingowym, produktem, który świetnie reklamuje Twoją firmę. W tym celu wystarczy na zwykły foliopak nanieść swój indywidualny nadruk. Może być to Twój logotyp, chwytliwy slogan reklamowy lub Twoje dane kontaktowe. Opcja opakowania z indywidualnym nadrukiem jest nieco droższa, ale biorąc pod uwagę korzyści, jakie osiąga tym samym Twoja marka, zasięg reklamowy Twojej firmy, to rozwiązanie niezwykle korzystne, w które warto zainwestować.
Klienci nieufnie podchodzą do produktów nieopisanych, jeśli klient otrzymuje Twój towar w zwykłym foliopaku, jesteś dla niego tylko jedną z wielu anonimowych firm. Zauważ, że nawet najmniejszy stacjonarny sklepik posiada reklamówki z własnym nadrukiem, to pozwala wyróżnić się nawet małej firmie na rynku. Pakując towar w foliopak z nadrukiem wzbudzasz u nabywcy zaufanie do swojej firmy.
Decydując się na zakup foliopaka z nadrukiem, przede wszystkim budujesz rozpoznawalność swojej marki, Twój wizerunek mimowolnie zapada w pamięć klienta. Jest to forma reklamy bardzo skuteczna choć dyskretna i nienachalna. Klient podświadomie zaczyna kojarzyć Twoją markę, co zwiększa szanse, że przy kolejnych zakupach do Ciebie wróci. Zasięg reklamy Twojej firmy jest większy niż przypuszczasz. Należy pamiętać, że przesyłka często odbywa długą drogę, zanim trafi do odbiorcy, w firmie kurierskiej przechodzi z rąk do rąk w poszczególnych punktach logistycznych, więc nie tylko klient zobaczy Twoją grafikę. Twój wizerunek będzie utrwalał się także w pamięci osób postronnych.
Cały foliopak możesz potraktować jako powierzchnię reklamową. Możesz umieścić na nim dowolny nadruk, warto go dokładnie przemyśleć, ponieważ najskuteczniejszy jest prosty przekaz. Decydując się na zamówienie foliopaków z nadrukiem wybierz uznanego producenta, takiego jak na przykład emGRAF, w tym przypadku bowiem zyskujesz nie tylko produkt doskonałej jakości, ale również masz do dyspozycji usługi profesjonalnych grafików, którzy przygotują unikalny projekt Twojego foliopaka gratis.
Reasumując, inwestycja w foliopaki z nadrukiem przynosi ogromne korzyści. przede wszystkim buduje zaufanie do Twojej marki, utrwala jej wizerunek w oczach klienta, poprawia jej rozpoznawalność. Klient Cię zapamięta i powróci do Ciebie przy kolejnych zakupach.